Resultat

De var alltså tävling på hemmaklubben, GRS!
 
 
Första klassen var en
 
LC A0+A0: Vi dubbelnollade och gick upp till ledning och de ledde till en vinst!
 
Sen var de dags för andra klassen
 
LB A0+A0: Vi nollade i grunden och gick till omhoppning, men vi rev sista hindret i kombinationen pga att jag inte rätade upp mig till sista hindret och då tog hon med sig bommen.. Men vi slutade på en tredje plats ändå och jag är super duper nöjd!
 
Här är filmen:
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Du rider hemskt!

2 Anonym:

skriven

Varför rider du lc, är ni inte lite överkvalificerade för det? Eller gör ni det bara för att vinna?

Svar: Nej de är jag absolut inte, Dom som rider så hemskt som du säger är nog inte så duktiga och då blir man inte överkvalificerade, elr hur tänkte du liksom? Lagomt omoget att kommentera hemskt ridet o andra onödiga kommentarer, sätt dig på din gunghäst och visa vad du går för istället ;) PUSS OCH KRAM PÅ DIG! :))) Kommentarerna värmde verkligen! Jag tar åt mig så mycket också, :)Vi tar de face to face istället när jag har kollat upp IP-adressen..
Alva Hellgren-Jupither

3 Nathalie svedberg:

skriven

Omogen jävel där uppe.. Duktig du Alva! GRATTIS GRATTIS!!! bob och du är så duktiga på att rida! När får jag rida Bob då? Hhaha, om jag nu vågar ;) puss och kram <3

Svar: HAHA NATTIS!!!
Tack!! Jo men vi kör en galopptur imorgon! ;))) PUSS OCH KRAM <3
Alva Hellgren-Jupither

4 Ida Woxlin:

skriven

Duktiga ni! :) <3

Kommentera här: